Relația cu investitorii

Resurse și informații pentru investitori.

Descoperă toate informațiile actualizate ale companiei APPRAISAL & VALUATION SA (indice bursier: APP)

SCURT ISTORIC AL SOCIETATII

Societatea Appraisal & Valuation s-a infiintat in anul 2010, sub forma unei societati cu raspundere limitata, avand ca domeniu principal de activitate evaluarea bunurilor imobile. In scurt timp, aceasta si-a extins diversificat activitatea, realizand evaluari si pentru alte tipuri de active: bunuri mobile: masini, utilaje, echipamente sau linii tehnologice. Prin Hotărârea Adunarii Generale nr. 1 din data de 6.05.2021, înscrisă în Registrul Comerțului la data de 14.05.2021, în baza rezoluției nr. 65025 din 13.05.2021, s-a decis transformarea Emitentului în Societate pe Acțiuni.

In anul 2012, Appraisal & Valuation a devenit reprezentant exclusiv NAI Global in Romania. Astfel si-a diversificat serviciile prin oferirea de consultanta si evaluare a afacerilor, evaluare a societatilor comerciale si a bunurilor necorporale, brokeraj imobiliar, monitorizare de proiecte, studii de piata, studii de fezabilitate, consultanta imobiliara etc.

In 2014, s-a deschis divizia de dezvoltare imobiliara, achizitionandu-se un teren de 475 m2, pe care ulterior s- a construit un imobil de locuinte colective cu o investitie de aproape 2,000,000 RON.

Pe masura dezvoltarii societatii, au fost create alte societati afiliate pentru fiecare tip de activitate. Un exemplu ar fi Ellada Development SRL (https://www.air-residences2.ro/), infiintata in 2016 pentru activitatea de dezvoltare imobiliara. Ellada a dezvoltat un proiect rezidential, avand o valoare de 10,400,000 RON, in zona de nord a Bucurestiului, in sectorul 1. Scopul infiintarii acestei societati a fost pentru a avea posibilitatea a construi in zone cu potential rapid de dezvoltare, imobile adresate segmentului mediu, proiect certificat Green Homes by RoGBC http://www.rogbc.org/en/projects/green-homes.

O alta societate infiintata este Global Real Estate Properties SRL, care activeaza in sectorul de brokeraj imobiliar. Aceasta societate a fost infiintata in anul 2014, avand la activ numeroase tranzactii incheiate cu succes pe piata imobiliara, la nivel national.

De asemenea, in anul 2017, a fost infiintata societatea US Global Property Management SRL pentru activitatea de consultanta in asigurari si finantari.

Continuand dezvoltarea, in anul 2019 a fost deschisa o filiala in Republica Moldova, prin societatea Activ Global Properties SRL, avand sediul in Chisinau care ofera servicii de evaluare pe intreg teritoriul Moldovei. In 2020, filiala deschisa a devenit partener NAI Global in Moldova.

In 2020, compania, adaptandu-se contextului, si-a diversificat activitatea cu urmatoarele servicii:

Testul creditorului privat prudent (restructurarea obligatiilor bugetare)
Dosarul preturilor de transfer/Transfer pricing services

In luna mai 2021, compania, care este reprezentant atat NAI Romania, cat si NAI Moldova, prin intermediul filialei sale Activ Global Properties SRL, a incheiat un parteneriat cu Transilvania Broker, al patrulea cel mai mare jucator de pe piata brokerilor de asigurari. Prin intermediul parteneriatului strategic, compania isi consolideaza pozitia pe piata prin extinderea portofoliului de servicii, oferind clientilor sai solutii complete si personalizate de evaluare si asigurare. Astfel, parteneriatul încheiat va permite companiei sa vanda, pe de o parte, servicii de evaluare clientilor Transilvania Broker, obtinand, in acest sens, un avantaj competitiv major. Pe de alta parte, compania va putea vinde astfel servicii de asigurare.

Diferenta principala este data de apartenenta internationala in cadrul NAI Global. Acest lucru permite Societatii sa aiba o abordare globala aplicata local ceea ce se transpune in maximizarea beneficiilor pentru clienti.

 

 

SERVICII

In prezent, dupa împartirea activitatilor pe diverse companii, activitatea principala oferita de catre Appraisal & Valuation este reprezentata de urmatoarele servicii:

Evaluarea proprietatilor imobiliare de toate tipurile
Evaluarea afacerii
Evaluarea bunurilor
Evaluarea activelor necorporale
Studii de fezabilitate, studii de piata, analiza celei mai bune utilizari
Testul creditorului privat prudent
Dosarul preturilor de transfer/Transfer pricing services
Certificare cladiri verzi
Consultanta privind finantarea verde (green finance)
Consultanta privind Dezvoltarea imobiliara
Strategia privind stabilirea pretului de vanzare

INFORMATII CU PRIVIRE LA ACTIUNI SI STRUCTURA ACTIONARIATULUI:

Botis Ioan-Andrei detine un numar de 873,000 de actiuni, cu o valoare nominala de 0.1 lei/actiune si in valoare totala de 87,300 lei, reprezentand 67.8322% din capitalul social si 67.8322% din drepturile de vot in Adunarea Generala.

Botis Georgiana-Roxana detine un numar de 18,000 de actiuni, cu o valoare nominala de 0.1 lei/actiune si in valoare totala de 1,800 lei, reprezentand 1.3986% din capitalul social si 1.3986% din drepturile de vot in Adunarea Generala.

Huidu Mihail Sorin detine un numar de 9,000 de actiuni, cu o valoare nominala de 0.1 lei/actiune si in valoare totala de 900 lei, reprezentand 0.6993% din capitalul social si 0.6993% din drepturile de vot in Adunarea Generala.

In afara familiei Botis, restul de aprox. 30.7692% reprezinta free-float-ul societatii, la data realizarii Memorandumului existând 116 de actionari care detin aceste actiuni, dintre care 25.2939% sunt detinute de persoane fizice, iar restul de 5.4754% – de persoane juridice. In cadrul actionariatului Societatii nu exista detineri indirecte.

ADMINISTRAREA SOCIETATII

Administrarea Societatii este asigurata de catre Consilul de Administratie. Actualii membri ai Consiliului de Administratie au un mandat de 2 ani, fiind primii membrii CA ai Societatii.

Membrii Consiliului de Administratie sunt urmatorii:

Ioan Andrei Botis – Presedinte al Consilului de Administratie: data numirii 26.04.2021, avand data expirarii mandatului la 26.04.2023
Georgiana-Roxana Botis: data numirii 26.04.2021, avand data expirarii mandatului la 26.04.2023
Sorin Mihail Huidu: data numirii 26.04.2021, avand data expirarii mandatului la 26.04.2023

CONDUCEREA EXECUTIVA

Botis Andrei – Director General (CEO)

Domnul Botis este expert evaluator de proprietati imobiliare, de intreprinderi, fond de comert si alte active necorporale, membru ANEVAR si membru RICS (Royal Institute of Chartered Surveyors (United Kingdom). Andrei Botis are o experienta vasta in domeniul de real estate, inainte de a fi Directorul General al societatii a fost Consultant in diverse firme specializate in acest domeniu. Andrei Botis este in prezent Presedintele Consilului Roman pentru Cladiri Verzi (RoGBC), dupa ce a fost vice-presedinte pentru 4 ani. Contribuitor al dezvoltarii pietei cladirilor verzi din Romania, a contribuit in cadrul ROGBC la proiectului Green Mortgage, primul proiect de finantare verde din Romania dezvoltat in relatie cu Raiffeisen Bank si Alpha Bank Romania.

Domenii de expertiza:
• Evaluari, imobiliare, financiar

Experienta profesionala:

Martie 2012 – prezent: CEO la NAI Romania
Octombrie 2019 – prezent: Presedinte la Romania Green Building Council
Noiembrie 2016 – prezent: Presedinte Asociatia Culturala de Pastrare a Traditiilor „Valea Stejarului”
Septembrie 2014 – septembrie 2017: Vice-Presedinte la Romania Green Building Council
Aprilie 2010 – martie 2012: Partener Senior la Appraisal & Valuation S.A. (NAI Romania)
Iulie 2005 – decembrie 2009: Consultant la Property Partners Real Estate Services
Mai 2007 – februarie 2009: Acquisition Manager la Odessa Property Investment

Educatie si formare:

Expert Evaluator de Proprietati Imobiliare – 2010 (ANEVAR)
Expert Evaluator de intreprinderi, fond de comert si alte active necorporale – 2013 (ANEVAR)
Membru al RICS (Royal Institute of Chartered Surveyors – Marea Britanie, 2016)
Formator Profesional – 2014 (Ministerul Muncii)

Intermediar in asigurari – Institutul de Studii Financiare 2020
Broker Imobiliar – Asociatia Brokerilor Imobiliari 2013
Agent Imobiliar – UNIM 2007
Facultatea de Marketing si Afaceri Economice Internationale – economist, 2006 – 2009

Intermediar in asigurari – Institutul de Studii Financiare 2020
Broker Imobiliar – Asociatia Brokerilor Imobiliari 2013
Agent Imobiliar – UNIM 2007
Facultatea de Marketing si Afaceri Economice Internationale – economist, 2006 – 2009

 

Florin Maravela – Director adjunct

Domnul Maravela are o experienta de peste 25 de ani in domeniul de constructii si cel hotelier, in Irlanda, Marea Britanie si Romania. Inceputul carierei il gaseste pe Florin la Londra lucrand in faimosul cartier de afaceri, London Docklands, dezvoltat de un consortiu condus de Sir George Iacobescu CBE. Reintors in tara in 1992, studiaza Relatii Economic Internationale la URA, unde devine licentiat in 1997. Dupa absolvirea facultatii are loc o schimbare de cariera si incepe activitatea in domeniul hotelier pana in 2004. Din anul 2004, revine in domeniul de real estate. In anul 2010, a fost Manager de Proiect pentru dezvoltarea unui hotel de 4 stele si 150 de camere. In cadrul societatii, Florin Maravela este Partener si supervizeaza partea de Investitii si Project Management. In anul 2007, a obtinut o certificare in Project Management de la IRECSON si de Management Hotelier in anul 2004.

Domenii de expertiza:
• Constructii si dezvoltare imobiliara si hotelier (operare si dezvoltare)

Experienta profesionala:

Martie 2012 – prezent: Partener la NAI Romania
Aprilie 2010 – Martie 2012: Project Manager la Appraisal & Valuation
Septembrie 2008 – mai 2009: Deputy Country Manager la Kohl & Partner International Consultancy
Aprilie 2007 – mai 2009: Investment Manager la Property Partners
Aprilie 2007 – mai 2009: Development Manager la Property Partners
Septembrie 2005 – octombrie 2006: Development Manager la Victoria Limited, Dublin, Irlanda
Septembrie 2004 – septembrie 2005: Instalare si finisare elemente prefabricate din beton, Caragh Creation, Dublin, Irlanda
Aprilie 2000 – septembrie 2004: Hotel Manager la Holiday Inn Dublin City Center, Dublin, Irlanda
Octombrie 1997 – decembrie 1999: Receptioner & Concierge la Crowne Plaza Bucuresti (inaugurare

hotel)
Iulie 1997 – octombrie 1997: Receptioner la Hilton Bucuresti (inaugurare hotel)
Februarie 1991 – august 1992: Vopsitor la Canada Square, Docklands, Londra, Marea Britanie

Educatie si formare:

Dublin Institute of Technology – Hotel Management, 2001 – 2002
Universitatea Romano-Americana (URA) din Bucuresti – Facultatea Relatii Economice Internationale, 1992 – 1997

 

Sorin Huidu – Director Tehnic (Head of Valuation)

Domnul Huidu este membru ANEVAR si a obtinut certificari in Business Valuation din anul 2003 si Real Estate Valuation din anul 2008. Sorin Huidu are o experienta de peste 20 de ani in domeniul de real estate, lucrand in diverse societati, atat nationale, cat si internationale.

Domenii de expertiza:
• Evaluare, real estate

Experienta profesionala:

Mai 2010 – prezent: Head of Valuation la NAI Romania
Ianuarie 2008 – ianuarie 2010: Negociator de terenuri, industrial si rezidential la BNP Paribas
Martie 2006 – decembrie 2007: Negociator de terenuri, industrial la CBRE
Martie 2003 – februarie 2006: Manager of Commercial Agency la Lukoil

Educatie si formare:
• Academia de Studii Economice din Bucuresti, Facultatea Management, 1996 – 2000

 

Veaceslav Revetchi – Evaluator Senior (Senior Valuer)

Domnul Revetchi Veaceslav este evaluator autorizat al imobilelor, echipamentelor, utilajelor, avand o experienta de peste 24 de ani in domeniul de real estate, lucrand in diverse societati. Veaceslav Revetchi este Presedintele Societatii Evaluatorilor Independenti din Republica Moldova (SEI RM), membru a Asociatiei de Evaluatori din Ucraina, REV. De asemenea, Veaceslav Revetchi este membru al Comisei guvernamentale a dezvoltarii standardelor de evaluare din Republica Moldova, dar si membru al Comisiei de certificare a evaluatorilor bunurilor imobile in cadrul Agentiei Relatii Funciare si Cadastru din Republica Moldova.

Domenii de expertiza:
• Evaluare, real estate

Experienta profesionala:

2019 – prezent: Evaluator senior – Activ Global Properties SRL, reprezentanta NAI Romania in Chisinau
2016 – 2019: Evaluator – Actimob Consulting S.R.L.
2014 – 2016: Economist principal Secţia estimare şi monitorizare gaj – Banca Sociala SA
2010 – 2014: Specialist Serviciul Realizare Active – Banca de Finante si Comert SA
2009 – 2011: Lector universitar superior – Facultatea Cadastru şi Drept
2007 – 2009: Consultant – Transexim SRL
1998 – 2007: Evaluator – Firma de audit si consultanta Industrial Consult SRL

2003 – 2005: Evaluator – Agemtia de Imobil Agrement SRL
2001 – 2003: Consultant superior – ONG Ivent Agro
1997 – 1998: Director Executiv Consagro SRL
1987 – 1997: Colaborator Stiintific – Institutul de Cercetări Ştiinţifice pentru Porumb şi Sorg

Educatie si formare:

Octombrie 2003 – august 2004: Universitatea Agrară de Stat din Moldova
Iunie 2004: Agenţia de Stat pentru Protecţia Proprietăţii Intelectuale
Iunie 2000: C.E.C.C.A.R, Târgu Jiu, România, Seminar “Evaluarea întreprinderilor”
Decembrie 1999: C.E.C.C.A.R, Bucureşti, seminar “Evaluarea întreprinderilor”
Decembrie 1998: Academia de Studii Economice din Moldova
1982 – 1987: Universitatea Agrară de Stat din Moldova
1978 – 1982: Colegiul de Agronomie

Calificări

Evaluator European Recunoscut (REV) – Certificat TEGoVA Nr. REV-UA/USOA/2023/062 din 01.06.2018;
Evaluator certificat al bunurilor imobile – Certificat de calificare a Agenţiei de Stat Relaţii Funciare şiCadastru Nr. 0434 din 28.02.2019;
Magistru în evaluarea bunurilor imobile – Diploma Ministerului Educaţiei Nr.003912 AM, Universitatea Agrară de Stat a RM, anul 2004;
Evaluator al proprietăţii intelectuale – Diploma Agenţiei de Stat pentru protecţia Proprietăţii Intelectuale a RM, anul 2004;
Diplomă a participantului Congreselor Internaţionale ale Evaluatorilor din ţările CSI, 2004 şi 2011;

Andreea Curmei – Director Departament Analiza (Head of Research)

Doamna Curmei-Semenescu este membru ANEVAR, specializată în domeniul evaluării proprietăților imobiliare. Andreea Curmei-Semenescu este conferențiar universitar în cadrul Departamentului de Finanțe al Academiei de Studii Economice din București, fiind specializată pe domeniul Finanțe Corporative și Evaluare a întreprinderilor și proiectelor de investiții publice și private, publicând numeroase articole și lucrări științifice în reviste internaționale prestigioase și participând la conferințe științifice internaționale de prestigiu.

Domenii de expertiză:
• Evaluarea proprietăților imobiliare, finanțe corporative, guvernanță corporativă și responsabilitate socială corporativă
Experiența profesională:

activitate didactică și de cercetare de peste 15 ani în domeniul finanțelor corporative în cadrul departamentului de Finanțe al Academiei de Studii Economice din București
activitate profesională și de management în domeniul evaluării proprietăților imobiliare și cercetării de piață de peste 5 ani în cadrul NAI Romania
activitate în domeniul consultanței financiare în evaluarea și implementarea proiectelor de investiții publice și private (2005-2008)

Educatie si formare:

Martie-noiembrie 2016 – Curs evaluator autorizat ANEVAR în domeniul evaluării proprietăților imobiliare
2005-2008 – Doctorat în subdomeniul Finanțe în cadrul Academiei de Studii Economice Bucureşti cu tema „Aplicarea metodelor de evaluare a eficienţei investiţiilor publice”.
2003-2004 – Master în finanțe DESS BANQUE&ASSURANCE în cadrul Universității din Orleans, Facultatea de Economie, Drept si Gestiune
1999-2003 – Studii universitare de licență în cadrul Facultății de Finanțe, Asigurări, Bănci și Burse de Valori a Academiei de Studii Economice din București

Neculea Romina Geanina – Director Operatiuni

Doamna Neculea Romina este licentiata in Inginerie si isi dezvolta activitatea de peste 14 ani in domeniul planificarii, conducerii si coordonarii activitatii in domeniul evaluarilor imobiliare. Dna Neculea are o experienta vasta in proiectarea si implemenatarea de modele operationale la nivel de organizatie in vederea dezvoltarii strategice.

Domenii de expertiza:
• Inginerie, Financiar, Administrativ

Experienta profesionala:

Septembrie 2020 – prezent: Director Operatiuni la NAI Romania
August 2015 – august 2020: Account Manager la NAI Romania
Martie 2007 – iulie 2015: Asistent Administrativ Property Partners SRL
Iulie 2006 – Octombrie 2006: Asistent Manager Wizrom Software SRL
Mai 2005 – Mai 2006: Asistent Manager – Redactor la Galenus SRL

Educatie si formare:

Universitatea Politehnica Bucuresti, 2003 – 2008
Certificare Institutul Bancar Roman – Eticheta si Protocol in Afaceri – noiembrie 2016
Certificare Specialist GDPR – Cedes Cercetare-Dezvoltare, mai 2018

Botis Georgiana Roxana – Director Adjunct

Roxana Botis este inginer si lucreaza in domeniul evaluarilor de peste 15 ani. Este concentrata pe gestionarea operatiunilor si pe atragerea de clienti. A fost implicata in mai multe echipe multidisciplinare de gestionarea portofoliilor de garantii bancare.

Domenii de expertiza:
• Evaluare, Inginerie, Vanzari, Administrativ

Experienta profesionala:

Martie 2012 – prezent: Director Adjunct la NAI Romania
August 2012 – august 2015: Account Manager la NAI Romania
Ianuarie 2009 – Februarie 2012: Director de Vanzari la Oral Hygiene
Iunie 2006 – iulie 2009: Asistent Manager la Property Partners SRL

Educatie si formare:

Universitatea Politehnica Bucuresti, 2000-2005
Evaluator de Proprietati Imobiliare, 2009, ANEVAR
Evaluator de Bunuri Mobile si Echipamente, 2014, ANEVAR
Certificare Specialist GDPR – Cedes Cercetare-Dezvoltare, mai 2018

 

DESCRIEREA PLANULUI DE DEZVOLTARE A AFACERII:

Evolutia pozitiva a business-ului Appraisal & Valuation S.A., de peste un deceniu, a adus Societatea intr-o noua faza de dezvoltare, in care poate valorifica si mai bine oportunitatile pietei pe care actioneaza. Aliniata la ritmul de crestere a economiei romanesti, piata evaluarilor creste de la an la an, indiferent de faza ciclului economic. Chiar si in recesiune, activele bancilor trebuie evaluate in procedurile de insolventa, faliment si executare silita.

Piata evaluarilor este foarte fragmentata, cu multi jucatori de dimensiuni mici (uneori cu echipe de 2-4 oameni), dar acest model de business nu mai este sustenabil pe termen lung. Prin urmare, este un moment oportun care permite concentrarea activitatii si integrarea mai multor servicii, ceea ce se traduce prin posibilitatea ca Emitentul sa achizitioneze companii competitoare din piata.

Premisele strategiei de dezvoltare sunt, pe de o parte, know-how-ul detinut de echipa de experti a Emitentului, alcatuita din unii dintre cei mai buni specialisti din domeniul evaluarilor. Pe de alta parte, Appraisal & Valuation S.A. si-a prevazut resurse financiare pentru expansiunea business-ului, intre care cele atrase de pe piata de capital vor avea o pondere insemnata. Pe baza acestor atuuri, Societatea vizeaza atat cresterea organica, in ritmul pietei, dar si cresterea bazata pe o extindere pe orizontala, prin diverse achizitii.

Plecand de la nivelul redus de concentrare a pietei de evaluari, Appraisal & Valuation S.A. isi propune sa fructifice aceasta situatie, vizand sa isi extinda activitatea prin achizitii de firme specializate. Se au in vedere companii din domeniu de evaluari, care pot oferi o gama de servicii de evaluare si conexe din categoria administrarii imobilelor, project management, consultanta si expertiza tehnica, facility management, consultanta imobiliara, contabilitate, audit, consultanta financiara, asigurari sau alte servicii relevante conexe, care pot oferi companiei competente noi sau o pot ajuta sa-si consolideze pozitia sau sa intre pe noi nise de piata.

Planurile companiei vizeaza atragerea in echipa sa a celor mai buni profesionisti din domeniul evaluarilor, deopotriva prin fuziuni si achizitii, cat si prin desfasurarea unor programe de tip Stock Option Plan, care vor permite recompensarea si motivarea angajatilor.
Mai mult, pentru a-si diversifica operatiunile, doreste extinderea activitatii de evaluare si pe pietele unde se vor identifica oportunitati de dezvoltare pe care le va aborda imediat dupa consolidarea pozitiei sale pe sa din Romania, unde este deja unul dintre liderii, pe o serie de nise pe care activeaza.

O alta piata in expansiune pe care actioneaza Emitentul este cea a dezvoltarilor imobiliare rezidentiale, pe care s-au inregistrat cresteri inclusiv in anul 2020, cand numeroase ramuri economice au fost afectate de pandemia COVID-19. Divizia de dezvoltare a grupului (societatile afiliate prezentate in cadrul documentului) va investi aprox. 2 mil. EUR in proiecte rezidentiale pe terenurile aflate in proprietatea firmelor din grup din Bucuresti si din imprejurimi.

 

NAI Global este o rețea principală de firme imobiliare comerciale independente si cea mai mare companie de servicii de real estate la nivel global. NAI Global conduce o retea de peste 7,000 de profesionisti, avand aprox. 400 de birouri la nivel global si cu o prezenta in peste 55 de piete la nivel global. Profesionistii NAI lucreaza impreuna cu echipa de management pentru a asisata clientii in maximizarea si optimizarea strategica a activelor imobiliare detinute. Birourile NAI, localizate la nivel global, au incheiat tranzactii anuale de peste 20 mld. USD. NAI Global gestioneaza peste 300 de milioane de mp de spatii comerciale. NAI Global are sediul central in New York. SUA.

400+ Birouri

7,000+ Profesionisti

55+ Piete

Profesionistii NAI Global sunt independenti, antreprenioriali si demonstreaza un grad mare de colaborare. In cadrul retelei extinse de firme imobliliare, a NAI Global, se pune accent pe conectivitate, strategia de lider si puterea brandului pentru a intensifica fluxurile de informatii din cadrul deal-urilor, amplifica prospectele de viitor privind bussinesul si a ajuta clientii de a trece la un alt nivel.

Membrii retelei real estate NAI Global ofera servicii atat pe partea de birouri, spatii industriale, ospitalitate, terenuri si in retail. Partenerii NAI Global ofera solutii personalizate pe zona de real estate, in vederea satisfacerii cerintelor specifice privind proprietatile clientilor.

Ne propunem să folosim pârghiile de finanțare oferite de piața de capital pentru a derula operațiuni care să vizeze preluarea de firme din domenii conexe sau similare, cu scopul creșterii capabilităților companiei, a accesarii unor noi categorii de clienți și, în același timp, a atragerii celor mai buni experți în echipa noastră.

INFORMATII PRIVIND VALORILE MOBILIARE CE URMEAZA A FI ADMISE LA TRANZACTIONARE SI LA DESTINATIA FONDURILOR OBTINUTE

  • Prin Hotararea Adunarii Generale a Actionarilor Appraisal & Valuation S.A. nr. 1 din data de 03.06.2021, mentionata la Registrul Comertului prin CIM nr. 274565 din data de 08.06.2021, actionarii au aprobat operatiunea de majorare a capitalului social prin aport in numerar, de 38,700 lei, de la 90,000 lei la 128,700 lei prin emiterea unui numar de 387,000 actiuni ordinare, nominative, emise in forma dematerializata si cu valoare nominala de 0.1 lei/actiune. Prin Decizia Consiliului de Administratie nr 1/15.06.2021 s-au stabilit caracteristicile ofertei.In acest context, Emitentul a derulat prin intermediul SSIF Tradeville SA, in data de 18 iunie 2021, o oferta de vanzare de actiuni adresata unui numar de mai putin de 150 de persoane fizice sau juridice, investitori de retail, pe un stat membru al Uniunii Europene, fara intocmirea si publicarea unui prospect. In urma acesteia, au fost emise de catre APPRAISAL & VALUATION S.A. un numar de 387,000 actiuni, cu o valoare nominala individuala de 0.10 RON, la un pret de 11.5 RON/actiune, cu o valoare totala de 4,450,500 RON, emise la data de 24.06.2021.In cadrul plasamentului privat au fost emise actiuni catre 115 de investitori, dintre care 19 investitori calificati (inclusiv profesionali), iar restul 96 de retail. Dintre investitorii de retail, 6 sunt persoane juridice romane si restul de 90 sunt persoane fizice romane. In urma derularii plasamentului, societatea are un numar de 118 actionari la data realizarii acestui Memorandum.

    Valoarea capitalizarii anticipate rezultata in urma derularii cu succes a majorarii de capital este compusa din numarul total de actiuni disponibile (1,287,000), la valoarea nominala de 0.10 lei fiecare, plus o prima de emisiune de 11.4 lei pe actiune, iar aceasta totalizeaza 14,800,500 RON.

    Destinatia fondurilor:

    Sumele atrase vor fi folosite, in principal, pentru finantarea si dezvoltarea activitatii curente, prin crearea de noi divizii, extinderea serviciilor, a platformelor digitale, deschiderea de sedii noi. Emitentul urmareste finantarea activitatii curente a companiei / inclusiv a eventualei extinderi a activitatii prin posibile achizitii.

 

Cele mai recente apariții în presă

Appraisal & Valuation, companie activă pe piața de evaluări, care intră joi la tranzacționare pe segmentul AeRO de la BVB, a preluat business-ul Simad Contex din Timişoara, cu peste 150 de clienți activi

Află mai mult pe ZF.ro