Brandul Bucureştiului ţine mai mult de viaţa de noapte decât de calitatea urbană – expert imobiliar

Brandul Bucureştiului ţine mai mult de viaţa de noapte decât de calitatea urbană, un dezavantaj al Capitalei fiind parcările iar un avantaj stocul mare de clădiri verzi, a declarat, marţi Andrei Botiş, specialist imobiliar la NAI România, în cadrul Forumului privind proprietăţile din Europa de Sud-Est, potrivit Agerpres.

Andrei-Botis-Evaluare-firma-NAI-Romania-evaluare-firma-companie-evaluare-apartament-evaluare-casa-evaluare-hotel-raport-evaluare-raport-evaluari-terenuri-cladiri-6

‘În prezent, Bucureştiul este cunoscut în principal pentru viaţa de noapte, pentru distracţie. Este brandul Capitalei, cu toate că suntem printre oraşele din estul Europei cu cele mai multe clădiri verzi. Avem plusuri şi minusuri, dar ne dezvoltăm continuu’, a precizat Andrei Botiş. Avocatul Oana Ureche a menţionat, în conext, că, din punct de vedere al perspectivei de reglementare de urbanism, există un brand al Bucureştiului, în mintea cetăţenilor, însă acesta nu este neapărat pozitiv. ‘Dacă ne gândim la dezvoltatori, brandul nu este prea bine definit în timp ce în rândul companiilor mari, brandul Capitalei este pozitiv. Proiectele mari au nevoie de reglementări foarte clare’, a declarat avocatul citat. Conform specialiştilor români în urbanism, Bucureştiul are o problemă legată de comunicarea dintre Primăria Capitalei şi primăriile de sector.